Friday, December 10, 2010

Minta Tunjuk ajar

assalamualaikum dan salam sejahtera pada yang bukan beragama islam,saya rosdi bin hasim dari kedawang langkawi minta tunjuk ajar dari pembaca.Untuk pengetahuan pembaca yang tahu selok belok berkenaan ayam serama saya mula bela ayam serama dah setahuinlebih,tapi jenis kating lama dan saya dah putus asa sebab ayam saya selalu mati tanpa warisan.oleh kerana anak saya suka ayam serama kerana ianya jinak jadi saya pun beli pulak ayam seperti dibawah.mohon jasa baik otai atau sesiapa yang tahu berkenaan ayam serama berkenaan makanan dan ubatan yang perlu disediakan dan kegunaannya.Saya amat berharap kali ini ayam saya dapat membiak dan kalau boleh tolonglah beri tunjuk ajar bagaimana nak melatih ayam supaya bertambah cantik dan bergaya.sekian wasalam.

No comments:

Post a Comment

EPL